Четвер
21.11.2024
10:19
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Родниківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Головна Реєстрація Вхід
НУШ »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Осінь

Учні 1 класу працюють з мнемодоріжками. Тема "Осінь". Мета гри: розвивати зв'язне мовлення, розширити словниковий запас, розвити образне та асоціативне мислення, уяву, зорове сприйняття. 

Мнемодоріжки - це графічні схеми, в основі яких лежать асоціації, які полегшують засвоєння матеріалу.

      

Україна-моя Батьківщина.

Протягом тижня учні дізналися про символи країни, створили лепбук «Символи України». Кожна країна має свій герб, прапор і урочисту пісню-герб. Переглянули презентацію «Київ - столиця України». Провели гру «Моя Україна», вправу « Крісло автора». Слухали легенду « Чарівна сорочка» . Створили улюбленого птаха українців- лелеку.

         

 

Родинні традиції і свята.

 Протягом тижня учні дізналися , що багато родин зберігають сімейні традиції. Немає людини, яка не любила б свята. Свята покращують взаємини між людьми, виховують повагу до звичаїв і традицій. Було проведено бесіду «Які традиції святкування Великодня у моїй родині». Учні розмальовували писанки, виготовили кошик. Провели гру « Таємні знаки писанки», вправу « Які речі зайві у кошику».

     

Домашні улюбленці

 Протягом тижня учні багато цікавого дізналися про домашніх улюбленців. Людина відповідає про здоров'я і життя свого меншого друга. Діти дізнались, що існує багато порід собак, хом'ячків, папуг, кішок та інших. Учні поділились враженнями про своїх домашніх улюбленців. Провели дидактичну гру «Впізнай домашнього улюбленця». Відгадували загадки. Складали з цеглинок ЛЕГО речення.   (Піклуйся про домашніх тварин.(жовтий, зелений, червоний, синій). Діти переглянули відеофільм «Домашні улюбленці», створили асоціативний кущ «ДОМАШНІ УЛЮБЛЕНЦІ», аплікацію песика.

      

Моя родина

Протягом тижня діти дізнались про особливих людей у їхньому житті - маму, тата, братиків, сестричок, бабусь та дідусів, про те, як у родині всі гуртом розв’язують проблеми, допомагають одне одному, поділяють турботи й радощі. Виконали цікаву вправу « Яка моя сімя?». Діти складали розповідь про свою сімю (метод «Продовж речення»). Створили асоціативний кущ « Родина» та оформили родинне дерево. Провели цікаву гру «Хто що робить?»

    

 

Що ми їмо

Протягом тижня діти вчилися розпізнавати корисні і шкідливі продукти та напої, дізналися, чому потрібно вживати овочі, фрукти, молочні продукти щодня. Їжа має бути різноманітною, щоб організм отримав усі потрібні речовини. Складено ментальну карту «Мені їжа дає…, міні-проект «Кольори мого здоров'я- вітаміни». Діти із задоволенням вибирали «свого улюбленця» та читали коротке повідомлення. Провели гру « Корисно-некорисно». Переглянули мультфільм « Корисні підказки». Дітям дуже сподобалась вправа «Комора здоров'я». Читали телеграми і відгадували , який овоч описаний.

     

БУДОВА ТІЛА

Усі люди виглядають по-різному. Хоча людське тіло побудоване однаково. Протягом тижня на уроках англійської мови учні вивчали будову тіла людини. Виконували різні вправи, руханки, які допомогли дітям краще запам'ятати частини тіла на англійській мові. Учням дуже сподобалось руханка «Послухай і покажи», пісня «Тіло» (Body, Head Shouders.)       Для створення на уроці сприятливого психологічного клімату й активності я використала різноманітні ігри: «Які літери пропущені» , «Хто складе найбільше слів за темою» «Знайди і покажи на малюнку» , «Розфарбуй».

      

Дикі тварини

  • тижня учні ознайомилися із тваринним світом рідного краю, дізналися, чому диких тварин не слід турбувати. Учні працювали в групах.Кожна група мала завдання назвати тварин обраної групи: комах, риб, птахів, звірів. Провели гру « Упізнай тварину за описом». Було проведено практичну роботу « Підгодовування птахів».Відгадували загадки про звірів. Дуже цікаво пройшла логічна вправа «Навіщо нам потрібні дикі тварини?» Діти висловлювали свою думку. Дикі тварини приносять багато користі.
  • Слід усім запамятати;

Тварин треба захищати,

Їх оселі не руйнувати,

Краще взимку підгодувати

        

СВІЙСЬКІ ТВАРИНИ

Протягом тижня діти знайомилися із свійськими тваринами рідного краю. Дізнались про роль тварин у житті людини. Провели гру «Тварини-наші друзі», переглянули мультфільм про свійських тварин. Створили колаж «Улюблені тварини». Відгадували загадки про тварин, обговорили ситуації, в яких тварини можуть нести небезпеку людині.

       

Світ захоплень

Кожна людина – це неповторна особистість, у якої свої погляди, смаки і захоплення

У всіх вас, дітки, є свої захоплення. Ми провели цікаву вправу «Крісло автора». Учні з цікавістю розказували про свої захоплення: малювання, читання, музику, рибалку, гру у футбол, догляд за квітами, за тваринами.

Також провели гру «Мікрофон». Учень-журналіст брав інтерв’ю в учнів класу, які відповідали на питання «Чи всі захоплення корисні для здоров'я»?

Висновок. Здорові захоплення зміцнюють організм людини, а шкідливі – руйнують його.

         

ІГРИ НУШ

Нова програма з англійської мови засвідчила зміну у підході до процесу викладання й чітко визначила орієнтацію на потреби учня. Головна мета на початковому етапі у викладанні англійської мови, сприяти виникненню в учнів бажання вивчати іноземну мову, а також підбирати ті методи, форми,засоби, технології та принципи навчання, які б задовольнили вимоги, що висуває нова програма початкової школи. Застосування інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі з англійської мови в початковій школі є, на мій погляд, надзвичайно ефективним засобом підвищення якості навчання молодших школярів. ІКТ дозволяють зробити урок цікавим, підвищують унаочненість навчального процесу. Для створення на уроці сприятливого психологічного клімату й активності дітей я використовую різноманітні ігри, рухливі ігри, пісні, кросворди, вірші, ігри з мячем. Я вважаю, що ігри допомагають розкрити творчий потенціал учнів і сприяють їх розвитку та вдосконаленню піл час навчально-комунікативного процесу.

           

Лего-одна з найвідоміших і поширених нині педагогічних систем, широко використовує моделі реального світу і предметно-ігрову середу навчання і розвитку дитини. Основним видом діяльності школярів є гра. Робота з конструктором LEGO дозволяє моїм вихованцям у формі пізнавальної гри дізнатися багато важливих ідей і розвинути необхідні в подальшому житті навички. На уроках математики LEGO використовую з метою ознайомлення з цифрами та числами, математичними діями, геометричних фігур, порівняння чисел, знання складу числа.На всіх уроках можна використовувати конструктор Лего. Але діти залюбки граються. Розвитку уяви сприяє конструювання за задумом, з певної теми, наприклад: « Меблі» , « Тварини», « Село». При вивченні правил дорожнього руху, будують з кубиків мости, пішоходні переходи.

     

ЗИМА

Протягом тижня «Зима» учні 1 класу провели багато цікавих заходів. Дізналися, як готуються до зими тварини. Розпізнавали птахів, що не летять у вирій за словесним описом. Дізнались, що взимку пташкам не завжди легко відшукати собі їжу, тому варто допомогти їм у цьому. Я запропонувала дітям виготовити годівнички. З допомогою батьків виготовили гарні годівнички. Провели екскурсію на шкільне подвір'я. Розвісили годівнички на дерева, насипали зерна, крихт хліба, соняшникового насіння.

        

 

Cтворення лепбука

Лепбуки допомагають у закріпленні пройденого матеріалу, поняття та запам'ятовуванні змісту книги, проведення дослідницького проекту, долучаючи до процесів дітей.

Лепбук включає не тільки навчальні моменти, але й виховний процес, допомагає зрозуміти потреби дітей і допомогти створити умови для самостійного освоєння світу. Ми створили лепбук «Символи України».

Учні класу були поділені на дві групи. Одна група збирала інформацію про державні символи, а друга про народні символи.

       

Дослідження властивостей води. Чарівна лабораторія (19.11-23.11)

Вода займає більшу частину землі. Це можна побачити якщо поглянути на глобус. Протягом тижня «Пригоди крапельки» мої учні багато дізналися цікавого про воду. Визначили властивості води. Дослідили: вода - рідина, яка не має власної форми, вона набуває форму посудини, у яку її наливають. Вода безбарвна, без смаку і запаху.

 

 

 

 

 

     

Я досліджую світ (12.11-16.11.2018р.)

На уроках учні першого класу вчаться досліджувати, спостерігати. Я з своїми вихованцями досліджували властивості повітря.

На уроці ми проводили досліди:  і зробили висновок, що повітря рухається.

 2. Повітря є у шпаринках камінчика.

 

3. Повітря займає увесь простір мішка.

4. Виготовили вітрячок з паперу.

 

Ранкові зустрічі (05.11-09.11.2018р.)

Мої ранкові зустрічі допомагають мені об'єднати колектив, створюютьдружній позитивний настрій на цілий день. 

Діти вчаться говорити, висловлюватисвою думку, слухати іншого.

Такі  зустрічі допомагають мені більше дізнатися про моїх вихованців

 

 

 

 

      

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту